Nareszcie!!!

0
40

Udało się. Udało się wybrać oprogramowanie serwerowe, wspomagające zarządzanie wiedzą. Nie takie małe hop-siup. Testowałem ostatnie 2 miesiące różne opcje. I wybór już padł.

W tym tygodniu postawiłem na serwerze i już zaczęła się konfiguracja. Lekko do przodu, jeśli chodzi o planowanie w projekcie, ale ma to sens. Chcę, żeby już w momencie wdrożeń osoby, które administrować mają w przyszłości – już wiedziały jak się poruszać, gdzie nacisnąć i co kliknąć.

Na szczęście udało się znaleźć oprogramowanie, które spełnia wymagania, a więc:

  • Jest wsparciem dla pracowników szeregowych – omiata całą firmę, procedury itp, w formie łatwego do czytania układu. Wybór padł na mechanizm wiki – znany z Wikipedii.
  • Jest wsparciem do planowania zdarzeń szkoleniowych – ma kalendarz, umożliwia wpisywanie pracownikom zdarzeń i automatyczne wysyłanie powiadomień, jak również potwierdzanie obecności przez pracowników.
  • Jest wsparciem dla wykładowców, czyli grupuje w jednym miejscu materiały niezbędne do prowadzenia szkoleń. Dzięki temu wszystkie szkolenia są prowadzone na identycznych konspektach i przy użyciu jednakowym materiałów.
  • Jest wsparciem do planowania przedsięwzięć – tym razem ze strony organizacyjnej. Pozwala grupować i określać sale szkoleniowe, pomoce, itp.

Można wiele pisać. Ale system już stoi i się wdraża. A co najważniejsze – wdrożenie odbyło się przy pełnym entuzjazmie osób, które maja pracować z jego użyciem.

Powód do wzniesienia toastu… ;D